Edessä oleva runko on seuraavaa vuosimallia 1966, hiekkapuhalluksen jälkeen ruiskumaalattu. Satulaputken kiristin on tästä eteenpäin irtomallia.
Tavoitteena olisi saada yksi tällainen ensimmäisen tuotantosarjan Jopo Retro Ride! vuokrapyöräksi täksi kesäksi, mutta taitaa jäädä haaveeksi kapasiteetin tai sen puutteen vuoksi.
Kiinteä satulaputken kiristin poikkeaa kaikista muista |
Aito Jopo kilpi |
Tämän satulaputken kiristin on kiinteä runkoon.
Putkiholkki on juotettu satulaputken päälle |
Suojaus onnistui |
65/66 lokarin kiinnike on yksinkertainen |
Yllätys yllätys, hitsaustyötä ja taitoa vaaditaan... |
Harsoinen teräs. Jotkut haikalevat retron ruosteen perään, minä en. |
Runkomalleja matkan varrelta |
FH128, elokuu 1965 |