Kunto Jopojen värit. Valkoinen on yleisin. Mahtaakohan toista tällaista rivistöä olla kellään? Nämä kaikki ovat vuodelta 1966(Gxnnn). Tämä runkomalli on ensimmäinen prässätty levyrunko. Ensimmäinen tuotantosarja lienee ollut iso, ja näitä on jäänyt varastoon, kun seuraava runkomalli "etutisseillä" tuli seuraavana vuonna.
Käyttö löytyikin sitten Kunto Jopoiksi.
Matka maantiepyöräksi on melko pitkä. Kunto Jopossa ei lopultakaan ole kuin runkoaihio ja paljon ylimääräisiä hitsattuja osia, joista osa on vaikea poistaa. Poljinkeskiö on sisäkäyttöön ja työläs uusia Fauberiksi. Etuhaarukka tietenkin puuttuu ja ohjaustangon putki on 22mm. Parasta on ohjauksen käyttämättömät laakerikoolit. Monesti satula ja polkimet ovat hyväkuntoiset ja orkkikset.
Tämä taitaa olla tuon yläkyvan valkoinen. Tilaustyönä tehty syntymäpäivälahjaksi. Lokarit, etuhaarukka ja ketjusuoja ovat uudet. Jaa, onhan tuossa paljon muutakin uutta.
Pinkki on aina upea Jopossa. Tästä kulmasta näkee tuon etummaisen kolmiovahvikkeen, "etutissin", puuttuvan.
Vaikka työtä on paljon, Kunto Jopo kannattaa vapauttaa sisätiloista maantielle maailmaa näkemään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti