perjantai 5. huhtikuuta 2013

'nJoy Ekotop Style!

Tänään 5.4.2013, kun nousukausi on alkanut, haluan tuoda esille muutamia henkilöön liittyviä asioita. Olen aika outolintu; ihan kaikki eivät minua ymmärrä, eikä ole tarkoituskaan. Minun huumorintaju kulkee aika outoja polkuja, mutta se on kuitenkin aika merkittävä osa identiteettiä. Olin tänään ja eilen markkinointikoulutuksessa; aika mukavia päiviä. Tänään, 28 vuotta sitten, olin Tohlopissa. Tänään, 13 vuotta sitten, olin kertausharjoituksissa, Vekaralla. Tänään, viime vuonna, olin Berliinissä. Tänään, illalla, olin Rantakylässä uimassa, ja pyysin avaimen numero 54. Tänään oli syntymäpäiväuinti. Teki kutaa.

Oman identiteetin ja tyylin löytäminen ei ole ihan yksinkertainen juttu. Eikähän sillä ole aina niin väliäkään.
Pst, pst. ...musta tuntuu, että me hävitään tää juttu...
-Uuno Turhapuro

Jonkun kerran olen saanut kunnian lyödä päätäni seinään näiden pääni tuotteiden kanssa. Tarkoitan tällä näitä keksintöjäni. Oli kiva nähdä erään analyysin eräs tulos: Puhun itseni väkisin ulos pussista. Kaipa se on melkoista rimpuilua. Eteenpäin mennään, tavalla tai toisella; tuleen ei jäädä makaamaan.
Ja jos mennää, niin mennään tyylillä. Ekotop tyylillä. 'nJoy Ekotop Style!
Vihreä, on aina ollut minun väri
ja kevät, vuodenaika. Identiteetti on noissa kahdessa värissä.
Start fire on top - Jopo
Jään ylikulkija, mies ja liikkuva luonne
Ekojopo, taustalla Irinan keikkabussi Ilosaaressa ja Pielisjoen linna
Rauli "Bädding" Somerjoki: Lokki
Hämmästyttävän kauniita ja kirkkaita kevätpäiviä on pitänyt jo pitkän aikaa. Huomiseksikin on luvattu miinus 14 astetta, kymmenen astetta enemmän kuin nyt; hyvä seeingän siellä näyttää iltaa kohden olevan.
Hii, enon ylpeys, siskonpoika, joka sai nimen lokinlaulajan mukaan. Laskettu aika oli nainvanvan, mutta toteutuma oli aikaisemmin, sama päivä, kun Spede siirtyi ajasta ikuisuuteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti